onsdag 3 april 2013

Smått och sött

Jag älskar ju inredning. Det kan man inte tro, men när man inte har någonting att inreda nästa så syns det inte heller. Det är kul med nya dukar, gardiner och annat smått och gott, men speciellt mycket får faktiskt inte plats i en lägenhet. Det blev dock några nyköp härom dagen. Vi köpet små söta cupcakes med förvaring samt fyra portionsugnsformar. Allt detta, sprillans nytt, kostade bara 60kronor. Det var så himla billigt! Jag brukar inte köpa på mig saker bara för att det är billigt, men de där små cupecakesen har jag velat ha sedan jag såg att hon jag tog över min förra hyreslägenhet av hade sådana! Det var alltså över 2,5 år sedan. Ugnsformarna matchar med dem och sedan har jag ju en jättefin pajform som jag fick av min syster förra året som är i samma serie som matchar perfekt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plats för en rad eller två